שוחררה גרסה חדשה (17.00.8713.1) של כלי העזר Microsoft Support and Recovery Assistant (SaRA). כלי זה, שעשוי לסייע לאנשי IT לאבחן (Diagnose) ולפתור תקלות (Troubleshoot) מתמקד במוצרים הבאים:
- Teams
- Office
- OneDrive
- Dynamics 365
- Outlook on the web
- Windows
- Outlook
- Skype
- Mobile devices
- Outlook for Mac
מידע נוסף זמין במקור הידיעה. (המקור- MajorGeeks) ; פרטים נוספים זמינים ב: Microsoft
- Microsoft Support and Recovery Assistant (SaRA) 17.00.8713.1 : תוכנה חינמית.
הערות והרחבות:
- מאמר זה מוגש "כמות שהוא" (AS IS), ללא תמיכה וללא אחריות לנזקים ישירים ו/או עקיפים שעלולים להיגרם. הורדה ו/או התקנה של תוכנות/יישומים כמו גם גישה לשירותים מקוונים (שירותי ענן) ו/או שימוש בהם מחייבים בדיקה מקדימה (באתרי היצרנים/הספקים) של תנאי הרישוי, תנאי השימוש והתאמה לסביבת העבודה (מערכת הפעלה, תוכנות מותקנות וכדומה).
התגובות סגורות.