שוחררה גרסה חדשה (17.00.8433.013) ועדכנית של כלי העזר Microsoft Support and Recovery Assistant

שוחררה גרסה חדשה (17.00.8433.013) של כלי העזר Microsoft Support and Recovery Assistant (SaRA). כלי זה שעשוי לסייע לאנשי IT לאבחן (Diagnose) ולפתור תקלות (Troubleshoot) מתמקד במוצרים הבאים: Teams, Office, OneDrive, Dynamics 365, Outlook on the web, Windows, Outlook, Skype, Mobile devices ו- Outlook for Mac. מידע נוסף זמין במקור הידיעה. (המקור- MajorGeeks)

הערות והרחבות:

  • מאמר זה מוגש "כמות שהוא" (AS IS), ללא תמיכה וללא אחריות לנזקים ישירים ו/או עקיפים שעלולים להיגרם. הורדה ו/או התקנה של תוכנות/יישומים כמו גם גישה לשירותים מקוונים (שירותי ענן) ו/או שימוש בהם מחייבים בדיקה מקדימה (באתרי היצרנים/הספקים) של תנאי הרישוי, תנאי השימוש והתאמה לסביבת העבודה (מערכת הפעלה, תוכנות מותקנות וכדומה).

 

התגובות סגורות.