אבחון ופתרון תקלות באמצעות Microsoft Support and Recovery Assistant

כלי העזר החינמי Microsoft Support and Recovery Assistant (מתוצרת מיקרוסופט) עשוי לסייע לאנשי IT לאבחן (Diagnose) ולפתור תקלות (Troubleshoot) במוצרים הבאים: Teams, Office, OneDrive, Dynamics 365, Outlook on the web, Windows, Outlook, Skype, Mobile devices ו- Outlook for Mac. מידע נוסף זמין במקור הידיעה. (המקור- MajorGeeks)

הערות והרחבות:

  • מאמר זה מוגש "כמות שהוא" (AS IS), ללא תמיכה וללא אחריות לנזקים ישירים ו/או עקיפים שעלולים להיגרם. הורדה ו/או התקנה של תוכנות/יישומים כמו גם גישה לשירותים מקוונים (שירותי ענן) ו/או שימוש בהם מחייבים בדיקה מקדימה (באתרי היצרנים/הספקים) של תנאי הרישוי, תנאי השימוש והתאמה לסביבת העבודה (מערכת הפעלה, תוכנות מותקנות וכדומה).
התגובות סגורות.