פוסט זה מספק קישורים (Links) למדריכים ומאמרים טכניים המתפרסמים באתרי התמיכה והמידע של חברת מיקרוסופט (Microsoft Support, Microsoft Docs). הקישורים שישולבו בפוסט יתמקדו על פי רוב בהפניות למאמרים העוסקים באבחון ואיתור תקלות (Troubleshooting), בתיקון תקלות ובעיות מסוגים שונים (Fix/Repair), ובהנחיות לביצוע (How-to) הגדרות ותפעול מרכיבי חומרה ותוכנה. פוסט זה יתעדכן כמובן מידי פעם על פי הצורך.
- הפעלת הסביבה המבודדת (Isolated) והמוגנת Windows Sandbox לצורך בדיקת יישום לא מוכרים ועוד.
- מסך שחור, מסך ריק ? נסה לאתחל את כרטיס התצוגה
- ניהול ותחזוקת הדיסק הקשיח/התקן האחסון באמצעות Disk Management
- שינוי ססטוס המדפסת מ- Offline ל- Online
- תיקון יישומים ותוכניות
- תיקון בעיה הגורמת להצגת חיווי על נפח דיסק נמוך במהלך השימוש בכלי המובנה לניקוי הדיסק
- שיטות שונות לאתחול המחשב במצב בטוח
- נטרל או אפשר את פעולת המצלמה המותקנת במחשב ו/או נטרל או אפשר גישה של יישומים מותקנים למצלמה.
- איתור תקלות הגורמות למסך להבהב.
- תאימות המחשב (המתבסס על Windows 10) ל- Windows 11
- הפעלה מחדש (רה-אקטיבציה) של Windows לאחר החלפת חומרה (לוח אם ועוד).
- שינוי הכותרת ו/או הכותרת התחתונה של מסמכים שנכתבו באמצעות ה- Notepad
- אבחון ותיקון תקלה הגורמת למצלמה שלא לפעול
התגובות סגורות.