מיקרוסופט (Microsoft) החלה לטפל בבעיה שהתגלה (בעקבות דיווחי משתמשים) במערכות הדואר האלקטרוני Exchange Online ו- Outlook. הבעיה/הבאג שהתגלה גרם (גורם) להודעות דוא"ל (Email) שנשלחו לנמענים (Recipients) להגיע לתיקיית דואר הזבל (Junk) ולא ל- Inbox. מידע נוסף זמין במקור הידיעה. (המקור- Bleeping Computer)
הרחבות:
- מיקרוסופט תיקנה (בשעות האחרונות) תקלה נוספת שמנעה ממשתמשים ב- Exchange Online לבצע Forward (העברה). תקלה זו נגרמה כפי הנראה עקב הפעלה כלל (Rule) חדש לטיפול בדואר זבל (Spam). מידע נוסף זמין במקור הידיעה. (המקור- Bleeping Computer)
התגובות סגורות.