זום (Zoom) מאפשרת למארח (Host) להתחבר למחשב מרוחק המתבסס על מערכת ההפעלה Windows או MacOS, לספק תמיכה מרחוק (Remote Support) ברמות שונות (Desktop/Application Control) ו/או לאתחל (Restart) את המחשב המרוחק. על מנת לאפשר תמיכה מרחוק בצע את הפעולות הבאות:
- לחץ על https://zoom.us (ממשק ה- Web של זום).
- לחץ על Sign In והקלד את הפרטים הנדרשים.
- לחץ על Settings ואח"כ על (In Meeting (Advanced
- אתר את Remote support
- העבר את הכפתור ל- On (כחול)
על מנת לוודא כי המאפיין אכן הופעל בצע את השלבים הבאים:
- הפעל את תוכנת הלקוח של זום (Zoom Desktop Client)
- צור פגישה חדשה.
- וודא כי על סרגל הכלים (התחתון) מופיע סמל (Icon) חדש הנקרא Support
הערות והרחבות:
- הנחיות לתפעול התמיכה מרחוק יתפרסמו במאמר נפרד בהמשך.
- דרישות קדם, ראה ב- Prerequisites
- מידע נוסף זמין ב: Zoom
התגובות סגורות.