ב- 13/10/2017 פרסמנו ידיעה העוסקת בקריסה (BSOD) שעלולה להתרחש (בנסיבות מסוימות) לאחר התקנת עדכון ששוחרר ב- 10/10/2017 במסגרת העדכון החודשי של מיקרוסופט. ב- 16/10/2017 התפרסמו הנחיות מפורטות המאפשרות לאנשי מקצוע ו/או למשתמשים שיש להם את הידע הנדרש להתמודד עם הקריסה ולטפל (לתקן) בתקלה שנוצרה. מידע נוסף זמין ב- Microsoft TechNet Blogs / Heartbeat from the Datacenter. הערה: אנו ממליצים לכל החברים כולל גם לאלו שלא נתקלו בבעיה לבחון את שיטת התיקון.
התגובות סגורות.