אפליקציית (App) ה- Google Drive המיועדת להתקניים ניידים (טלפונים חכמים וטבלטים) המתבססים על מערכת ההפעלה Android (אנדרואיד) מאפשרת למשתמש לסרוק (Scan) מסמכים, לשמור אותם ב- Drive כמסמכי PDF ולהמיר אותם בהמשך למסמכים שניתן לחפש (Search) בהם ולערוך (Edit) אותם, על מנת לסרוק ולשמור מסמכים באמצעות אפליקציית ה- Drive בצע את הפעולות הבאות:
[su_list icon=”icon: file-code-o” icon_color=”#fdfcb5″]
- פתח את אפליקציית ה- Drive (של גוגל)
- לחץ על הכפתור האדום העגול (שבמרכזו +) הממוקם על פי רוב בחלק התחתון של המסך
- לחץ על Scan
- מקם את מצלמת הההתקן הנייד מעל הדף (או האזור) אותו הינך רוצה לסרוק וצלם (לחץ על הכפתור העגול)
- במידה ויש בכך צורך, הגדר מאפייני סריקה ותצוגה כמו Paper size, Image Quality, Paper Orientation ועוד, במידע ולא דלג לשלב הבא
- לחץ על + על מנת לצלם דפים נוספים או על V כדי לסיים ולטעון את החומר שנסרק ל- Drive
- List item
[/su_list]
הערות והרחבות:
- טעינה (Upload) או הורדה (Download) של קבצים מ- Google Drive יכולה להיעשות על פי הגדרות ברירת המחדל רק באמצעות WiFi, על מנת לאפשר העברת קבצים גם באמצעות 3G/4G, כנס להגדרות (Settings) של ה- Drive והסר את הסימון מהמאפיין הנקרא Data usage.
- על מנת להמשיך ולטפל בקובץ שנסרק והועלה ל- Drive ובעיקר על מנת להמיר אותו לקובץ Doc שניתן לערוך ולחפש בו בצע את השלבים המפורטים ב: https://www.suppware.co.il/archives/16896
- מידע נוסף זמין ב: Google (Drive) support
התגובות סגורות.